6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 48. Md. si ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 9. Md.’si gereği Tüketici konumunda olan alıcı Mesafeli Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde kabul etmeyerek iade etme hakkına sahiptir.
Bunun ile birlikte 6502 sayılı ”Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun” haricinde Epiconcept.com.tr’den satın almış olduğunuz ürünleri cayma hakkı kapsamında iade etmek için malın tesliminden itibaren 14 (ondört) gün içinde yazılı bildirimde bulunarak da tarafımıza gönderebilirsiniz. Bildirimi üyeliğiniz üzerinden Müşteri Hizmetleri mail adresimize bir mail göndererek gerçekleştirebilirsiniz.
Bu hakkın kullanılması halinde, anılan yazılı bildirimin yanı sıra 3. kişiye veya ALICI ‘ya teslim edilen satın alınan ürünün orijinal faturası, fatura ile birlikte yollanmış doldurulmuş iade/değişim formunun iadesi gerekmektedir. Fatura aslı gönderilmezse alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Ayrıca, iade edilmesi gereken Ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak Epiconcept.com.tr’a teslim edilmesi gerekmektedir. Cayma hakkı kullanılarak iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır.
Tüketicinin “Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı” sadece bahsi geçen alışveriş gerçekleştikten sonraki 14 gün içerisinde iade talebi bildirilen ürünlerin geri alımı için geçerlidir. 14 günü aşan sürelerde üretim hatası olduğunu düşündüğünüz ve iade etmek istediğiniz ürünleri teslim aldığınız tarihi takip eden bir ay içerisinde bildirip 14 gün içerisinde bize ulaştırabilirsiniz. Bu durumda şikayetinizi tedarikçi firmalara iletip inceleme yaptırarak ürünün iade alınıp alınamayacağını belirleyen bir süreç başlatılmaktadır. Bu sürede gerçekleştirilen inceleme süresi tedarikçi firmaya bağlı olduğundan iadenin gerçekleşeceği zaman dilimiyle ilgili net bir süre verilememektedir. Ürününüzün iadesi onaylandığında ürün bedeli ve kargo ücreti için ödediğiniz ücretler kredi kartınıza iade edilmektedir. Belirttiğiniz sorunun sebebi kullanım hatası olarak belirlendiğinde ise siparişiniz bize yolladığınız haliyle ve faturasıyla birlikte “Alıcı Ödemeli” olarak tarafınıza geri gönderilmektedir.
Eğer ürünün faturası kurumsal ise, her türlü iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, “Ürün Birim Fiyatı KDV” şeklinde kesilmiş, varsa kargo payı ve vade farkı bedellerini ayrı satırda belirterek bir “İADE FATURASI” ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini “İADE FATURASI” kesilmediği takdirde tamamlanamadığını belirtmek isteriz.
Ürün iadelerinizi ürünlerin orijinal faturası, fatura ile birlikte gönderilen iade formu ile birlikte kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak https://epiconcept.com.tr/’a teslim edilmesi gerekmektedir. Geri gönderimlerinizin yanlış adrese ve/veya farklı kargo firması ile gönderimini engellemek adına, ürününüz ile birlikte gönderilen iade formunun alt kısmında bulunan yapışkanlı bölümü form üzerinden ayırarak gönderinizin üzerine yapıştırarak tarafımıza gönderebilirsiniz.