Ödeme onayınıza müteakip siparişleriniz işleme alınmakta olup, her ürünün kargoya teslimat süresi farklılık göstermektedir.
Epiconcept’den aynı anda birden fazla ürün satın alırsanız ödemeyi kredi kartı ya da havale/eft ile yaparsanız siparişinizde ki ürünler tedarikçimize ve depomuza ait ürünler eklenmiş olabilir. Bu gönderimler ayrı ayrı yapılmaktadır. Sadece depo ürünleri bir arada gönderilmektedir. Aynı gün içinde de olsa farklı zamanlarda farklı sipariş numaralarıyla yapılan alışverişlerde siparişiniz ayrı ayrıpaketlerde size gönderilmekte ve kargo bedeli de her sipariş için ayrı ayrı talep edilmektedir.
Sitemiz üzerinden oluşturduğunuz siparişlerinizde değişiklikleri sevkiyat sürecine girmediği müddetçe fiyat farkı olmadığı taktirde Müşteri Hizmetleri departmanımıza başvurarak gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişiniz sevkiyat sürecine girmediği müddetçe sipariş/ürün iptallerinizi de numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri departmanımıza ya da üyeliğiniz üzerinden mesaj yolu ile başvurarak gerçekleştirebilirsiniz. Sevkiyat sürecine girmiş ve tarafınıza ulaşmakta/dağıtımda olan siparişleriniz ile ilgili iptal talepleriniz o an için işleme alınamaz konumda olup, ürün tarafınıza ulaştığında ürünü kabul etmeyerek tarafımıza geri gönderilmesini iletebilirsiniz.
Sepetinize eklemeye çalıştığınız ürünü sepete ekleyemiyorsanız ürünün satışta olup olmadığını kontrol ediniz, satışta olan bir ürünü eklemede problem devam ettiği takdirde Müşteri Hizmetleri bölümümüze başvurabilirsiniz. Ayrıca oluşturduğunuz siparişinize istinaden tarafınıza herhangi bir onay maili gelmediği takdirde siparişiniz ile ilgili sipariş verme, ödeme bilgileri gibi adımları kontrol edebilir, siparişinizin profilinizde görünür olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Tüm adımlar neticesinde siparişiniz ile ilgili bir problemi gideremediğiniz takdirde Müşteri Hizmetlerimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.